۱۳۰

افراد فاقد کسب‏وکار

جدول بالا نتایج تفاوت میانگین میزان سرمایه‌ی اجتماعی شاغلان کسب‏وکار خانگی و افراد فاقد کسب‏وکار را نشان می‌دهد، همان طور که مشاهده می‌شود میانگین میزان سرمایه‌ی اجتماعی شاغلان کسب‏وکار خانگی از افراد فاقد کسب‏وکار بیشتر می‌باشد. تفاوت مشاهده شده بین دو میانگین بر اساس آزمون T با مقدار ۶/۱ و سطح معنی­داری ۱۱/۰Sig = می‌باشد. نتایج این جدول‌ بیانگر این است که با ۹۵ درصد اطمینان، تفاوت معنی‌داری شاغلان کسب‏وکار خانگی و افراد فاقد کسب‏وکار از نظر میزان برخورداری از سرمایه‌ی اجتماعی، وجود ندارد و فرضیه‌ی فوق تأیید نمی‌شود. بنابراین بین سرمایه‌ی اجتماعی شاغلان کسب‏وکار خانگی و افراد فاقد کسب‏وکار تفاوت معناداری وجود ندارد.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

۴-۲-۲-۲- بررسی فرضیه‌های فرعی تحقیق:
فرضیه‌ی اول: «بین اعتماد بین شخصی افراد شاغل در کسب‏وکار خانگی و افراد فاقد کسب‏وکار تفاوت معناداری وجود دارد.»
جدول ۴-۱۰- آزمون تفاوت میانگین میزان اعتماد بین شخصی افراد بر حسب گروه

سطح معنی داری

T

انحراف استاندارد

میانگین

فراوانی

متغیر

۰۶۴/۰

۸۵۶/۱

۶۵۸/۰

۴۶/۳

۳۸۵

شاغلان کسب‏وکار خانگی

۶۶۹/۰

۳۳/۳

۱۳۰

افراد فاقد کسب‏وکار

با توجه به جدول بالا مشاهده می‌شود که میانگین میزان اعتماد بین شخصی شاغلان کسب‏وکار خانگی از افراد فاقد کسب‏وکار بیشتر می‌باشد. تفاوت مشاهده شده بین دو میانگین بر اساس آزمون T با مقدار ۸۵۶/۱ و سطح معنی­داری ۰۶۴/۰Sig = می‌باشد. نتایج این جدول‌ بیانگر این است که با ۹۵ درصد اطمینان، تفاوت معنی‌داری بین شاغلان کسب‏وکار خانگی و افراد فاقد کسب‏وکار از نظر میزان برخورداری از اعتماد بین شخصی وجود ندارد و فرضیه‌ی فوق تأیید نمی‌شود. بنابراین بین اعتماد بین شخصی شاغلان کسب‏وکار خانگی و افراد فاقد کسب‏وکار تفاوت معناداری وجود ندارد.
فرضیه‌ی دوم: «بین اعتماد تعمیم یافته افراد شاغل در کسب‏وکار خانگی و افراد فاقد کسب‏وکار تفاوت معناداری وجود دارد.»
جدول ۴-۱۱- آزمون تفاوت میانگین میزان اعتماد تعمیم یافته افراد بر حسب گروه

سطح معنی داری

T

انحراف استاندارد

میانگین

فراوانی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...