ضریب آلفای کرونباخ

 

تعداد سوالات

 

متغیر

 
 

۸۶/۰

 

۲۳

 

اخلاق کاری

 

جدول (۳-۲) ضریب آلفای کرونباخ پرسشنامه رفتار شهروندی سازمانی

 

ضریب آلفای کرونباخ

 

تعداد سوالات

 

متغیر

 
 

۸۲/۰

 

۱۵

 

رفتار شهروندی سازمانی

 

۳-۷-۴ نحوه امتیاز بندی پرسشنامه اخلاق کاری و رفتار شهروندی سازمانی
مقیاس پرسشنامه مورد استفاده در این پژوهش از نوع لیکرت است. در این مقیاس پاسخ دهنده میزان موافقت خود را با هر یک از سوالات پرسشنامه اخلاق کاری در یک مقیاس پنج ارزشی از ۱ تا ۵ (۱- کاملا مخالفم، ۲- مخالفم، ۳-بی نظر، ۴-موافقم، ۵- کاملا موافقم) نشان می دهد. سپس، پاسخ هر آزمودنی به هر یک از سوالات از نظر عددی ارزش گذاری می شود و در نهایت حاصل جمع بندی این ارزش ها نمره آزمودنی را در این مقیاس ها به دست می دهد.
۳-۸ روش تجزیه و تحلیل یافته ها
به طور کلی با توجه به هدف پژوهش، فرضیه های پژوهش، مقیاس اندازه گیری و روش پژوهش از تکنیک های آمار توصیفی و استنباطی با بهره گیری از نرم افزار spssاستفاده شده است. روش های آماری مورد استفاده شامل دو بخش به شرح زیر می باشد:
شاخص های آماری که در این پژوهش استفاده شده عبارتند از: جدول فراوانی، نمودار ستونی، میانگین، حداکثر، حداقل و انحراف استاندارد. برای تحلیل و آزمون فرضیه های پژوهش از تحلیل های آماری زیر استفاده شده است.

(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))

  • آزمون کولموگراف اسمیرنوف: برای تشخیص نرمال بودن یا نبودن توزیع داده ها استفاده شده است.
  • آزمون همبستگی اسپیرمن: پس از مشخص شدن غیرنرمال بودن توزیع داده ها برای تعیین ارتباط بین متغیرها استفاده شده است.

۴-۱ مقدمه
در این فصل به تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده پرداخته شده است. در قسمت اول جداولی برای توصیف ویژگی های جمعیت شناختی و متغیرهای پژوهش ارائه شده است.
در قسمت دوم این فصل به تجزیه و تحلیل فرضیه های پنجگانه پژوهش اقدام گردیده است. برای تجزیه و تحلیل داده ها از نرم افزار spss استفاده شده است.
۴-۲ یافته های توصیفی
۴-۲-۱ جنسیت
جدول(۴-۱) جنسیت اعضای نمونه

 

درصد

 

فراوانی

 

جنسیت

 
 

۴/۵۶

 

۸۸

 

مرد

 
 

۶/۴۳

 

۶۸

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...