فصل ۴- یافته های پژوهش ۷۳
۴-۱- مقدمه ۷۴
۴-۲- تجزیه و تحلیل داده‌های جمعیت شناختی ۷۴
۴-۲-۱- سن ۷۴
۴-۲-۲- جنسیت ۷۶
۴-۲-۳- تحصیلات ۷۷
۴-۲-۴- وضعیت تاهل ۷۹
۴-۲-۵- مدت زمان استفاده از اپراتور ایرانسل و همراه اول ۸۰
۴-۲-۶- نوع سیمکارت مورد استفاده (اعتباری-دائمی) ۸۲
۴-۲-۷- استفاده از اپراتورهای دیگر ۸۴
۴-۲-۸- محوریت اپراتور ایرانسل و همراه اول ۸۶
۴-۳- مرحله اجماع نقشه‌ها ۸۸
۴-۳-۱- گام های ۵ گانه رسیدن به نقشه مفهومی برند اجماعی ۹۵
۴-۴- نقشه مفهومی برند ایرانسل و همراه اول ۱۰۱
۴-۵- سنجش قدرت، مطلوبیت و منحصر به فردی برند همراه اول و ایرانسل ۱۰۲
۴-۵-۱- قدرت ۱۰۲
۴-۵-۲- مطلوبیت ۱۰۳
۴-۵-۳- منحصر به فردی ۱۰۳
فصل ۵- نتیجه گیری و پیشنهادات ۱۰۵
۵-۱- مقدمه ۱۰۶
۵-۲- بحث و نتیجه گیری ۱۰۶
۵-۲-۱- بحث و نتجه گیری: ایرانسل ۱۱۷
۵-۲-۲- بحث و نتیجه گیری: مقایسه تصویر ذهنی مشترکین ایرانسل و همراه اول از نظرسه معیار نیرومندی،مطلوبیت و منحصر به فردی ۱۲۳
۵-۳- پیشنهادات کاربردی برای مدیران ۱۲۵

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۵-۴- پیشنهادهایی برای پژوهش های آتی ۱۲۷
۵-۵- محدودیت ها ۱۲۷
منابع ۱۲۹
پیوست‌ها ۱۳۵
پیوست الف: پرسشنامه جمعیت شناختی (همراه اول) ۱۳۶
پیوست ب: پرسشنامه جمعیت شناختی (ایرانسل) ۱۳۸
پیوست ج: نمونه نقشه‌های مفهومی همراه اول ۱۴۰
پیوست د: نمونه نقشه‌های مفهومی ایرانسل ۱۴۱
عنوان فهرست اشکال صفحه
شکل ‏۲‑۱ نقشه مفهومی برند کلینیک مایو (جان و همکاران، ۲۰۰۶) ۳۹
شکل ‏۳‑۱ نقشه مفهومی برند بانک ملت (تکستانی، زرافشان، ۱۳۹۱) ۵۹
شکل ‏۳‑۲ نمونه نقشه مفهومی برند ایرانسل، ترسیم شده توسط یکی از مصاحبه شوندگان ۶۱
شکل ‏۳‑۳ نقشه‌ی مفهومی برند ایرانسل حاصل از دو نیم سازی الف: نیمه اول ۶۳
شکل ‏۳‑۴ نقشه‌ی مفهومی برند ایرانسل حاصل از دو نیم سازی (ب: نیمه دوم) ۶۳
شکل ‏۳‑۵ نقشه‌ی مفهومی برند همراه اول حاصل از دو نیم سازی (الف: نیمه اول) ۶۴
شکل ‏۳‑۶ نقشه‌ی مفهومی برند همراه اول حاصل از دو نیم سازی (ب: نیمه دوم) ۶۴
شکل ‏۴‑۱ نقشه مفهومی برند ایرانسل ۱۰۱
شکل ‏۴‑۲ نقشه مفهومی برند همراه اول ۱۰۲
شکل ‏۵‑۱ نقشه مفهومی برند همراه اول ۱۰۸
شکل ‏۵‑۲ نقشه مفهومی برند ایرانسل ۱۰۸
شکل ‏۵‑۳ ارتباط تداعی “مکالمه رایگاه” و “روز تولد” ۱۰۹
شکل ‏۵‑۴ ارتباط بین تداعی “سامانه ۹۹۹۰” با “پرداخت آسان قبض” ۱۱۰
شکل ‏۵‑۵ ارتباط “هیچ کس تنها نیست” با برند همراه اول ۱۱۰
شکل ‏۵‑۶ نقش محوری تداعی های “اولین اپراتور” و اعتبار و پرستیژ ۱۱۱
شکل ‏۵‑۷ ارتباط تداعی “آنتن دهی خوب با سایر تداعی ها” ۱۱۳
شکل ‏۵‑۸ ارتباط تداعی “تعرفه گران با سایر تداعی ها ۱۱۴
شکل ‏۵‑۹ تداعی های نامطلوب پاسخ دهندگان در خصوص اینترنت همراه اول ۱۱۵

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...