مطالب درباره تاثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر عملکرد ... |
با توجه به جدول (۴-۱۰) مشاهده می شود که مقدار ۰۵/۰ >000/0 Sig = می باشد، به همین دلیل با اطمینان ۹۵ درصد فرضیه تایید می شود و رابطه معنی دار می باشد. همچنین بر اساس این جدول می توان گفت شدت همبستگی بین دو متغیر تمرکز بر مشتریان کلیدی و عملکرد تجاری ۸/۷۹ + درصد می باشد. که این بیانگر رابطه مستقیم بین دو متغیر تمرکز بر مشتریان کلیدی و عملکرد تجاری بانک ها می باشد. از سویی ضریب تعیین بین دو متغیر تمرکز بر مشتریان کلیدی و عملکرد تجاری برابر با ۶۳۶/۰ می باشد که این نشان می دهد که متغیر تمرکز بر مشتریان کلیدی (متغیر مستقل) به میزان ۶/۶۳ درصد می تواند متغیر عملکرد تجاری بانک ها (متغیر وابسته) را پیش بینی کند.
۲.سازمان CRM در بانک ها با عملکرد تجاری آنها رابطه دارد.
جدول ۴-۱۱) ضریب همبستگی بین سازمان crm و عملکرد تجاری بانک ها
متغیر ها | تعداد | میزان ضریب همبستگی® | ضریب تعین(R2) | سطح معنی داری | نتیجه |
سازمان crm و عملکرد تجاری | ۱۴۶ | ۷۷۷/۰ | ۶۰۳/۰ | ۰۰۰/۰ | تایید فرضیه |
با توجه به جدول (۴-۱۱) مشاهده می شود که مقدارسطح معناداری کمتر از پنج صدم می باشد، به همین دلیل با اطمینان ۹۵ درصد فرضیه تایید می شود و رابطه معنی دار می باشد. همچنین بر اساس این جدول می توان گفت شدت همبستگی بین دو متغیر سازمان crm و عملکرد تجاری ۷/۷۷ + درصد می باشد. که این بیانگر رابطه مستقیم بین دو متغیر سازمان crm و عملکرد تجاری بانک ها می باشد. ازسویی ضریب تعین بین دو متغیر سازمان crm و عملکرد تجاری برابر با ۶۰۳/۰ می باشد که این نشان می دهد که متغیر سازمان crm به میزان ۳/۶۰ درصد می تواند متغیر عملکرد تجاری بانک ها را پیش بینی کند.
۳-مدیریت دانش در بانک ها با عملکرد تجاری آنها رابطه دارد.
جدول ۴-۱۲) ضریب همبستگی بین مدیریت دانش و عملکرد تجاری بانک ها
متغیر ها | تعداد | میزان ضریب همبستگی® | ضریب تعیین(R2) | سطح معنی داری | نتیجه |
مدیریت دانش و عملکرد تجاری | ۱۴۶ | ۷۱/۰ | ۵۰۴/۰ | ۰۰۰/۰ | تایید فرضیه |
با توجه به جدول (۴-۱۲) مشاهده می شود که مقدار سطح معناداری کمتر از پنج صدم می باشد، به همین دلیل با اطمینان ۹۵ درصد فرضیه تایید می شود و رابطه معنی دار می باشد. همچنین بر اساس این جدول می توان گفت شدت همبستگی بین دو متغیر مدیریت دانش و عملکرد تجاری ۷۱ + درصد می باشد. که این بیانگر رابطه مستقیم بین دو متغیر مدیریت دانش و عملکرد تجاری بانک ها می باشد. ازسویی ضریب تعیین بین دو متغیر مدیریت دانش و عملکرد تجاری برابر با ۵۰۴/۰ می باشد که این نشان می دهد که متغیر مدیریت دانش به میزان ۴/۵۰ درصد می تواند متغیر عملکرد تجاری بانک ها را پیش بینی کند.
۴.crm مبتنی برفناوری به کار رفته در بانک ها با عملکرد تجاری آنها رابطه دارد.
جدول ۴-۱۳) ضریب همبستگی بین crm مبتنی بر فناوری و عملکرد تجاری بانک ها
متغیر ها | تعداد | میزان ضریب همبستگی® | ضریب تعیین(R2) |
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1400-09-25] [ 03:55:00 ق.ظ ]
|