• نمونه ای از یادداشت برداری
 

نمونه ای از یادداشت برداری :یادداشت برداری از مصاحبه با مدیر فاوا
با مصاحبه با مدیر فاوا به این نتایج رسیدیم که مهمترین رکن موفقیت رضایت مندی جامعه هدف از خدمات الکترونیکی است . همه تلاش ها، ابزارها، برنامه ها و … فناوری اطلاعات و ارتباطات باید بسمت رضایتمندی جامعه هدف باشد. رضایتمندی جامعه هدف یعنی ایجاد متقابل اعتماد ، باور ، همسویی ، تحمل ، حمایت و نهایتاً برند در سازمان و مشتری می گردد و موجب رونق کسب وکار و تولید ثروت می گردد. سرعت ، کیفیت و ارزش افزوده ارائه خدمات موجب رضایتمندی مشتریان می گردد.
همچنین به این نتیجه رسیدیم که تربیت و آموزش نیروی انسانی کل سازمان برای استفاده بهینه از فناوری ها ، ایجاد باور و نگرش همسو با تحول IT محور باید مد نظر قرار گیرد. در سازمان ها می توان تحول ایجاد کردکه همه کارکنان آن سازمان از نیروی فعال IT محسوب شوند.

( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

 

از دیگر مزایای یادداشت برداری اینست که می توان در زمان های مختلف آنها را بررسی و به یادآوری افکار و وقایع کمک می کند. بدون یادداشت برداری دنبال کردن مسیر تحلیل داده ها بسیار مشکل است(Corbin & Strauss 2008).
شکل ۴-۲ نحوه ی وارد کردن یادداشتها در نرم افزار اطلس تی ای را نشان می دهد:

  • نحوه وارد کردن یادادشت ها در نرم افزار اطلس تی ای

۴-۲-۴- کد گذاری باز
آغاز فرایند تخصیص برچسب های مفهومی به داده ها در این مرحله انجام می شود. برای کد گذاری، ابتدا داده ها ازهم تقطیع می شوند، عبارتها بر اساس واحدهای معنایی دسته بندی می شوند تا کدها به آنها ضمیمه شوند. کد ها در کنار داده هایی که به آن مرتبط است قرار می گیرند داده ها را با کلمه ای نام گذاری کردیم که معتقد بودیم ایده اصلی موجود در داده را نشان می داد. در این تحقیق قسمت های مهم متون انتخاب گردید و کدهای اولیه را به آن اختصاص داده شد. اولین گام در کشف الگو، این مرحله است. از این دیدگاه استفاده کردیم که کدها، داده ها را به قطعات مدیریت پذیر تقسیم می کنند (Corbin & Strauss 2008). شکل ۴-۳ نمونه ای از کد گذاری باز توسط نرم افزار اطلس تی آی را نشان می دهد.

  • نمونه ای از کد گذاری اولیه

کد های اولیه در طی اولین تحلیل از داده ها تعیین می شدند این کد ها در جدول ۴-۲ آورده شده اند.

  • کدهای اولیه
 

کدهای اولیه(دقت کنید کدها به ترتیب حروف الفبا از نرم افزار استخراج شده اند.)

 
    • اثر گذاری بر بهره وری توسط به کار گیری فن آوری اطلاعات در فر آیندها
 
    • ارائه سرویس ها و خدمات لازم بر روی بستر اینترنت در سراسر کشور
 
  • ارزش افزوده ارائه خدمات
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...