منابع علمی پایان نامه : دانلود فایل های پایان نامه درباره : تأثیر بازاریابی ... |
۱۷٫جعفرنژاد احمد،شاه حسینی محمدعلی.۱۳۸۵٫بهبود زنجیره تأمین شرکت ایساکو با بهره گرفتن از مدل موجودی و توزیع غیر متمرکز.فصلنامه پژوهش نامه بازرگانی، ۳۸: ۵۹-۸۵٫٫
۱۸٫حقیقی محمد.۱۳۸۹٫ارتباط بین سرمایه اجتماعی و مدیریت دانش در شرکت های آب و فاضلاب استان اردبیل .پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه آزاد واحد رشت.
۱۹٫حمیدی زاده محمدرضا,مجرد فایق.۱۳۸۸٫ ارزیابی تطبیقی وبنگاه هتلهای لوکس براساس مدلc 7دربازاریابی اینترنتی. اقتصاد و تجارت نوین،۴: ۲۱۲-۲۳۷٫
۲۰٫حافظ نیا محمدرضا.۱۳۸۳٫مقدمه ای بر روش تحقیق در علوم انسانی.چاپ دهم.تهران:انتشارات سمت.
۲۱٫خاکی غلامرضا.۱۳۸۷٫روش تحقیق در مدیریت.تهران:انتشارات بازتاب.
۲۲٫دانپورت توماس،پروساک وارنس.۱۳۷۹٫مدیریت دانش،ترجمه ح رحمان سرشت، چاپ اول ،تهران:نشر ساپکو.
۲۳٫دانشجو پریسا.۱۳۸۵٫ارزیابی وب سایت های الکترونیکی در ایران.پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشکده مدیریت دانشگاه تربیت مدرس.
۲۴٫دلاور علی.۱۳۸۷٫مبانی نظری و عملی پژوهش در علوم انسانی و اجتماعی.چاپ سوم.تهران:انتشارات رشد.
۲۵٫دهقانی زاده محمد،حاجی علی اکبری رضا.۱۳۸۴٫مدیریت ارتباط با مشتری.ماهنامه مهارت.شماره ۴۷٫ص۲۸-۳۱
۲۶٫رادینگ الن.۱۳۸۳٫مدیریت دانش،ترجمه م لطیفی، چاپ اول ،تهران:انتشارات سمت.
۲۷٫رجب زاده علی،خدیور آمنه،کاظمی عبدالعظیم.۱۳۸۶٫بررسی تأثیر الگوی زنجیره تأمین بر بهبود کیفیت ارائه خدمات به مشتریان و تدوین و مؤلفه های اصلی.فصلنامه پژوهش نامه بازرگانی، ۴۳ : ۱۸۵-۲۲۳٫
۲۸٫رحیمی صفت محمدرضا.۱۳۸۳٫امید به الکترونیکی شدن امید به آینده،ماهنامه توسعه و کاربری فناوری ارتباطات و اطلاعات،۱۰٫
۲۹٫رنجبر مختار،احمدی نژاد آرمان.۱۳۸۴٫جایگاه سنجش مدیریت ارتباط با مشتری در بازاریابی رابطه مند.دانش تبلیغات: ۲۴ :۳۱-۳۶٫
۳۰٫ساولی آزاده.۱۳۸۳٫بررسی نقش بازارهای الکترونیک در مدیریت زنجیره تأمین،پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه تربیت مدرس.
۳۱٫سلیمی چنگاکایی اسماء.۱۳۸۹٫بررسی عوامل مؤثر بر عملکرد زنجیره تأمین در صنایع پتروشیمی، دانشگاه آزاد واحد رشت.
۳۲سیف الهی ناصر،داوری مجیدرضا.۱۳۸۸٫مدیریت دانش در سازمان ها.چاپ اول.تهران:انتشارات مؤسسه انتشاراتی آراد.
۳۳٫شاکریان حامد.۱۳۹۱٫ارائه چهارچوبی برای اجرای مدیریت دانش در زنجیره تأمین،پایان نامه کارشناسی ارشد،موسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان یزد.
(( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت nefo.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. ))
۳۴٫سعیدی نیما،نوروزنژاددرزی نقیبی امیر,زنده باد سعیده.۱۳۹۰٫نقش بازاریابی اینترنتی درافزایش توان رقابتی صنعت فرش، اقتصادوتجارت نوین،۷:۱۶۹-۱۸۵٫
۳۵٫سکاران اوما.۱۳۸۴٫روش تحقیق در مدیریت.ترجمه م صائبی ، م شیرازی ،انتشارات مؤسسه آموزش و پرورش مدیریت و برنامه ریزی.
۳۶٫سهلانی حامد.۱۳۸۸٫نقش تجارت الکترونیک در ایجاد مزیت رقابتی در شرکت های تولید کننده محصولات مصرفی.پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد واحد رشت.
۳۷٫سیدجوادین سیدرضا،سقطچی مریم.۱۳۸۵٫ بانکداری الکترونیک وسیر تحول آن در ایران، انتشارات تدبیر،شماره ۱۷۰:۳۰-۳۶٫
۳۸٫شجاعی سعید.۱۳۸۷٫تأثیر ابعاد بازاریابی رابطه مند در رضایت مشتریان بانک های دولتی و خصوصی شهرستان اردبیل. پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد واحد رشت.
۳۹٫شفیع زاده حمید.۱۳۸۶٫مدیریت دانش،نظریه ها،فناوری ها، رویکردها.فصلنامه تخصصی پارک ها و مراکز رشد،شماره ۱۳٫
۴۰٫صادقی مهدی،نوری زهرا .۱۳۸۰٫تجارت جهانی الکترونیک و فن آوری اطلاعات، انتشارات سخن گستر.
۴۱٫صالحی صدقیانی جمشید،اخوان مریم.۱۳۸۳٫مدیریت ارتباط با مشتری،نشریه توسعه و مدیریت ، ۱۷۶ :۲۴-۳۶٫
۴۲٫صنایعی علی.۱۳۸۱٫تجارت الکترونیک در هزاره سوم. چاپ اول.اصفهان،انتشارات جهاد دانشگاهی.
۴۳٫عباسی اسفنجانی حسین،قاضی زاده مصطفی.۱۳۸۵٫بررسی تاثیر به کارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد صادراتی صادرکنندگان نمونه بخش صنعت در سال های ۸۴-۱۳۷۹ ،۳۳ :۱۲۵-۱۴۱٫
۴۴عدلی فریبا.۱۳۸۴٫مدیریت دانش،حرکت به فراسوی دانش.چاپ اول،تهران:انتشارات فراشناختی اندیشه.
۴۵٫غضنفری مهدی،ریاضی افشین،کاظمی مسعود.۱۳۸۰٫مدیریت زنجیره تأمین،ماهنامه تدبیر،شماره۱۱۱٫
۴۶٫غلامیان محمدرضا،خواجه افضلی مریم،ابراهیمی بابک.۱۳۸۵٫مدیریت دانش در ارتباط با مشتری. ماهنامه تدبیر، ۱۷۶ :۲۲-۲۹٫
۴۷٫فراپائولو کارل.۱۳۸۸٫مدیریت دانش در سازمان ها،ترجمه ص احمدی فصیح.چاپ اول.تهران:انتشارات نشر چاپار.
۴۸٫فرضی حسین.۱۳۸۵٫مدیریت ارتباط با مشتری.ماهنامه مهارت،۵۶:۲۶-۲۹٫
۴۹٫فنایی محمد.۱۳۸۳٫موانع محیطی و الگوی مناسب تجارت الکترونیکی در ایران.ماهنامه توسعه و کاربری فناوری ارتباطات و اطلاعات،شماره ۲٫
۵۰٫قاضی زاده مصطفی،عباسی اسفنجانی حسین،بررسی تأثیر بکارگیری بازاریابی الکترونیکی بر عملکرد صادراتی صادرکنندگان نمونه بخش صنعت در سال های ۸۴-۸۹،نشر جهاد دانشگاهی، ۳۳ :۱۲۵-۱۴۱٫
۵۱٫قره بیگلو حسین,شادی دیزجی بهنام.۱۳۹۰٫ تاثیربازاریابی اینترنتی برمیزان عملکردتوریسم درآژانسهای مسافرتی وجهانگردی استان آذربایجان. فصلنامه جغرافیایی فضای گردشگری ، ۱:۱۴۵-۱۶۱٫
۵۲٫قربانی علیرضا.۱۳۸۸٫ مقایسه انواع فناوری های مدیریت ارتباط با مشتری crm در راستای ایجاد ارزش برای مشتریان بانک های استان گیلان.پایان نامه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد واحد رشت.
۵۳٫کاتلر فلیپ،گری ارمسترانگ.۱۳۸۵٫اصول بازاریابی،ترجمه ع پارسائیان.جلد دوم.تهران،جهان نو.
۵۴٫کوزا تیمو.۱۳۸۷٫مدل فرآیندی مدیریت دانش،ترجمه ض افراز کنجین و همکاران،گروه ترجمه دفتر تحقیقات کاربردی نیروی انسانی ناجا،چاپ اول،تهران:انتشارات پردیس دانش.
۵۵٫محمدی فاتح اصغر،سبحانی محمد صادق،محمدی داریوش.۱۳۸۷٫مدیریت دانش رویکرد جامع. چاپ اول.انتشارات پیام نور پویا.
۵۶٫محمدی سیدجواد.۱۳۸۸٫مدیریت عملکرد زنجیره تأمین.ماهنامه مهندسی خودرو و صنایع وابسته. ۵: ۷۲-۷۳٫
۵۷٫مدیران میثاق،۱۳۸۶،درک اصول کلیدی بازاریابی اینترنتی،نشریه مدیریت،۲۸:۴۱-۳۸ .
۵۸٫معمارنژاد،۱۳۸۷،کاربرد تجارت الکترونیک در صنایع امروز ، پایان نامه کارشناسی ارشد،دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز.
۵۹٫معاونت برنامه ریزی و امور اقتصادی.۱۳۸۴٫انتقال الکترونیکی وجوه و بانکداری الکترونیکی،وزارت بازرگانی.انتشارات یزدان.
۶۰٫مقیمی سید محمد.۱۳۸۶٫سازمان و مدیریت رویکردی پژوهشی.چاپ هشتم.تهران:انتشارات دانشگاه تهران.
۶۱٫مهدوی نیا محمد،قدرت پور بهروز.۱۳۸۴٫بکارگیری ارتباط با مشتری(crm) در افزایش فروش و حفظ مشتریان شرکتهای بیمه.فصلنامه آسیا.ص۲۱-۲۶٫
فرم در حال بارگذاری ...
[پنجشنبه 1400-09-25] [ 12:04:00 ق.ظ ]
|