*۰۱۰/۰

**معنیدار در سطح ۰۱/۰p <
۴-۳-۷-۲.تحلیل داده هاهمان طوری که از نتایج جدول ۴-۲۵ مشاهده میشود، در مقایسه بینگروهی، با توجه به مقدار P حاصل از آزمون مانوا،تفاوت مشاهده شده بین تفاضل میانگین استدلال احساسی در بین شرکتکنندهها مبتلا و سالم معنیدار است، بنابراین فرضیه فوق را با ۹۹ درصد اطمینان میتوان پذیرفت. به عبارتی دیگر میتوان نتیجه گرفت که بین تفاضل میانگین استدلال احساسی در بین شرکتکنندهها مبتلا و سالم تفاوت معنیداری وجود دارد.

( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

۴-۳-۸.فرضیه فرعی هشتم: «بین میانگین تحریف شناختی باید- بهتر در بین شرکتکنندههای مبتلا و سالم تفاوت معنیداری وجود دارد.»
۴-۳-۸-۱.توصیف داده ها.نتایج بررسی تفاوت بینگروهی میانگین باید بهتر در بین شرکتکنندههای مبتلا و سالم درنمودار۴-۲۲ وجدول ۴-۲۶ نشان داده شده است. میانگین گروه مبتلایان به میگرن درنمره ی تحریف شناختی باید بهتر برابر با۸۸/۴وانحراف استاندارد برابربا۵۹/۱ می باشد، ودرگروه سالم میانگین برابر با۳۰/۶ وانحراف معیار برابربا۱۱/۲ می باشد. بنابرین میانگین این تحریف شناختی در افراد سالم بیشتر می باشد.
نمودار۴-۲۲: تفاوت بینگروهی میانگین باید بهتر
جدول ۴-۲۶: تفاوت بینگروهی میانگین باید بهتر در بین شرکتکنندههای مبتلا و سالم

متغیر

مبتلا

غیرمبتلا

df

میانگین مجذورات

F

Sig.

باید بهتر

۵۹/۱±۸۸/۴

۱۱/۲±۳۰/۶

۱

۴۱۰/۵۰

۳۷۰/۱۴

**۰۰۱/۰

**معنیدار در سطح ۰۰۱/۰p <
۴-۳-۸-۲.تحلیل داده هاهمان طوری که از نتایج جدول ۴-۲۶ مشاهده میشود، در مقایسه بینگروهی، با توجه به مقدار P حاصل از آزمون مانوا ،تفاوت مشاهده شده بین تفاضل میانگین باید بهتر در بین شرکتکنندههای مبتلا و سالم معنیدار است، بنابراین فرضیه فوق را با ۹۹ درصد اطمینان میتوان پذیرفت. به عبارتی دیگر میتوان نتیجه گرفت که بین تفاضل میانگین باید بهتر در بین شرکتکنندهها مبتلا و سالم تفاوت معنیداری وجود دارد.
۴-۳-۹. فرضیه فرعی نهم: «بین میانگین تحریف شناختی برچسب زدن در بین شرکتکنندههای مبتلا و سالم تفاوت معنیداری وجود دارد.»
۴-۳-۹-۱.توصیف داده هانتایج بررسی تفاوت بینگروهی میانگین برچسب زدن در بین شرکتکنندههای مبتلا و سالم در نمودار۴-۲۳ وجدول ۴-۲۷ نشان داده شده است. میانگین گروه مبتلایان به میگرن درنمره ی تحریف شناختی برچسب زدن برابر با۸۰/۵ وانحراف استاندارد برابربا ۰۴/۲ می باشد، ودرگروه سالم میانگین برابر با۶۴/۶ وانحراف معیار برابربا۵۱/۲می باشد. بنابرین میانگین این تحریف شناختی در افراد سالم بیشتر می باشد.
نمودار۴-۲۳: تفاوت بینگروهی میانگین برچسب زدن
جدول ۴-۲۷: تفاوت بینگروهی میانگین برچسب زدن در بین شرکتکنندههای مبتلا و سالم

متغیر

مبتلا

غیرمبتلا

df

میانگین مجذورات

F

Sig.

برچسب زدن

۰۴/۲±۸۰/۵

۵۱/۲±۶۴/۶

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...