فهرست جداول

جدول۲-۱- برخی از مارک های تجاری برتر و با ارزش جهانی…………………………………………………………..۶۶
جدول۳ -۱ - تقسیم بندی متغیرهای مرتبط با شرکت در انتخاب استراتژی های ورود به بازار بین المللی…۷۴
جدول ۳-۲ - دسته­بندی سؤالات………………………………………………………………………………………………………۷۶
جدول ۳-۳- مقادیر آلفای کرونباخ به تفکیک هر یک از مؤلفه ها…………………………………………………………۷۹
جدول ۴-۱- توزیع فراوانی بر حسب جنسیت……. …………………………………………………………………….. ۸۹
جدول ۴-۲ -تفکیک نمونه آماری بر حسب سن…………………………………………………………………………..۹۰
جدول ۴-۳- تفکیک نمونه اماری بر حسب تحصیلات…………………………………………………………………..۹۱
جدول ۴-۴ - تفکیک نمونه اماری بر حسب سنوات خدمت………………………………………………………….. ۹۲
جدول ۴-۵ - یافته های توصیفی پژوهش…………………………………………………………………………………..۹۳
جدول۴ -۶ - آزمون کلموگروف - اسمیرنوف متغیرهای پژوهش…………………………………………………….۹۷
جدول ۴-۹ - نتایج آزمون همبستگی…………………………………………………………………………………………۹۹
جدول ۴-۱۰- نام و نماد متغیرهای مدل ساختاری …………………………………………………………………………..۱۰۱
جدول۴ -۱۱- شاخص های برازش مدل ساختاری مبتنی بر فرضیات پژوهش …………………………………….۱۰۲
جدول ۴-۱۲- شاخص های برازش مدل ساختار نهایی مبتنی بر فرضیات پژوهش ……………………………….۱۰۵
جدول ۴-۱۳- وزن رگرسیونی متغیرهای اثر گذار بر متغیرهای اثر پذیر ………………………………………………۱۰۶
جدول ۴-۱۴- بررسی نرمال بودن متغیرهای موجود در مدل ……………………………………………………………..۱۰۷
جدول ۴- ۱۵ - آزمون فرضیات پژوهش …………………………………………………………………………………….۱۰۸

فهرست اشکال

شکل ۲-۱ - چهار نوع استراتژی موجود………………………………………………………………………………..۴۱

فهرست نمودارها

نمودار (۱- ۱ )………………………………………………………………………………………………………………………………..۹
نمودار (۲- ۱ ) مراحل توسعه استراتژی ورود به بازارهای بین المللی………………………………………………….۲۸
نمودار( ۲-۲ ) سیکل عمر کالا…………………………………………………………………………………………………………۳۰
نمودار (۲-۳) روش های طبقه بندی تبلیغات آژانس های تبلیغاتی………… ……………………………………………۳۴
نمودار( ۲-۴) عوامل تأثیرگذار بر فرهنگ…………………………………………….. ………………………………………….۴۸
نمودار(۲ - ۵) چرخه تحقیق و توسعه……….. …………………………………………………………………………………..۵۸
نمودار( ۴-۱ )تفکیک نمونه آماری بر اساس جنسیت………… ……………………………………………………….۸۹
نمودار( ۴-۲) تفکیک نمونه آماری بر اساس سن…………………………………………………………………………۹۰
نمودار (۴-۳) تفکیک نمونه آماری بر اساس تحصیلات……………….. ……………………………………………..۹۱
موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...