۲-۱۳-۴. داشبوردهای مربوط به شاخص های مالی
به کارگیری راه حل داشبورد مالی در سازمان، یک راه حل ساده و قدرتمند برای تجزیه و تحلیل صورت حساب ها می باشد. این راه حل امکان تجزیه و تحلیل ارزیابی عملکرد مالی در خصوص اساتید به ما نشان میدهد.

( اینجا فقط تکه ای از متن درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

الف
ب
ج
شکل ۳-۴ (الف، ب، ج) شاخص های مالی
۳-۱۳-۴. داشبوردهای مربوط به شاخص های آموزشی
راه حل داشبورد مشتری برای تجزیه و تحلیل شناسایی مشتریان در گروه های آموزشی مختلف و میزان توسعه رشته ها که در واقع بیانگر میزان بهبود کیفیت آموزشی و حفظ فراگیران می باشد که جهت تصمیم گیری در جهت ارتقاء جایگاه آموزشی و رضایت فراگیران مفید می باشد.
الف
ب
ج
چ
شکل ۴-۴ (الف، ب، ج، چ) شاخص های حوزه آموزشی
۴-۱۳- ۴. داشبوردهای مربوط به شاخص های حوزه پژوهشی
این داشبوردها جهت پیاده سازی شاخص های حوزه پژوهش اعضای هیات علمی دانشگاه قم می باشد، که بحث اصلی ما در این پایان نامه نیز این گونه است.کلیه فعالیت های پژوهشی اعم از ثبت مقالات به تفکیک نوع مقاله چه داخلی و خارجی ISI , ISC و … – تالیف کتاب، ترجمه و… – شرکت در همایش ها و … مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.
الف
ب
ج
چ
شکل ۵-۴ (الف، ب، ج، چ) شاخص های حوزه آموزشی
۱۴-۴. داشبوردهای مربوط به BSC سازمان
ارزیابی فعالیت‌های راهبردی سازمان، مستلزم شناسایی و تدوین شاخص های ارزیابی عملکرد، به ویژه شاخص های کلیدی آن سازمان است. با تعیین شاخص های کلیدی امکان پیگیری و نظارت بر اهداف راهبردی سازمان آسان تر خواهد شد .
شکل ۶-۴ شاخص های BSC سازمان
فصل پنجم
بحث و نتیجه گیری
۱-۵. مقدمه
در هر پژوهش تجزیه و تحلیل هایی انجام گردیده، ختم به مجموعه ای از راهکار ها، پیشنهادات و نتایج قابل استفاده و بهبود شرایط موجود و رسیدن به ارائه پیشنهادهایی جهت برنامه راهبردی مطلوب می گردد. در این فصل نیز تلاش می شود از یافته های پژوهشی در فصل قبل و با استاد به نتایج پژوهش در قالب جداول، نتایج پژوهش و به دنبال آن پیشنهاداتی به منظور بهبود وضعیت موجود ارائه گردید.
۲-۵. نتایج
امتیازات بدست آمده از فرایند ارزیابی نقاط قوت و ضعف و نیز فرصت ها و تهدیدات سازمان نشان داده است که در اتخاذ و انتخاب ا ستراتژی ها و راه کارهای عملی به منظور برون رفت سازمان از وضعیت موجود به سمت وضعیت مطلوب، باید در مجموع از استراتژی ها و راه کارهای ترکیبی استفاده کرد. مهمترین استراتژی ها و راهکارهای ترکیبی عبارتند از: یکپارچگی عمودی به بالا، یکپارچگی عمودی به پایین، یکپارچگی افقی، رسوخ در بازار، توسعه بازار، توسعه محصول و مشارکت.
مجموع نمرات ماتریس ارزیابی عوامل خارجی کمتر از ۲.۵ یعنی ۱.۸۹ بوده و حاکی از آن است که از لحاظ عوامل خارجی

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...