۴-۵-۴ فرضیه چهارم……………………………………………………………………………………………………………………۸۱
۴-۵-۵ فرضیه پنجم……………………………………………………………………………………………………………………..۸۲
۴-۵-۶ فرضیه ششم……………………………………………………………………………………………………………………..۸۳
۴-۵-۷ فرضیه هفتم……………………………………………………………………………………………………………………..۸۳
۴-۵-۸ فرضیه هشتم…………………………………………………………………………………………………………………….۸۴
۴-۵-۸-۱ بین جنسیت و رضایت مشتری………………………………………………………………………………………..۸۴
۴-۵-۸-۲ بین جنسیت و تصویر…………………………………………………………………………………………………….۸۵
۴-۵-۸-۴ بین جنسیت و اعتماد……………………………………………………………………………………………………..۸۵
۴-۵-۸-۴ بین جنسیت و وفاداری…………………………………………………………………………………………………..۸۵
۴-۵-۸-۵ بین تاهل و رضایت مشتری ……………………………………………………………………………………………۸۶
۴-۵-۸-۶ بین تاهل و تصویر ………………………………………………………………………………………………………..۸۶
۴-۵-۸-۷ بین تاهل و اعتماد …………………………………………………………………………………………………………۸۶
۴-۵-۸-۸ بین تاهل و وفاداری……………………………………………………………………………………………………….۸۷
۴-۵-۸-۹ بین سن و رضایت مشتری ……………………………………………………………………………………………..۸۷
۴-۵-۸-۱۰ بین سن و تصویر ……………………………………………………………………………………………………….۸۷
۴-۵-۸-۱۱ بین سن و اعتماد ………………………………………………………………………………………………………..۸۸
۴-۵-۸-۱۲ بین سن و وفاداری ……………………………………………………………………………………………………..۸۸
۴-۵-۸-۱۳ بین سطح تحصیلات و رضایت مشتری…………………………………………………………………………..۸۹
۴-۵-۸-۱۴ بین سطح تحصیلات و تصویر ………………………………………………………………………………………۸۹
۴-۵-۸-۱۵ بین سطح تحصیلات و اعتماد ……………………………………………………………………………………….۸۹
۴-۵-۸-۱۶ بین سطح تحصیلات و وفاداری ……………………………………………………………………………………۹۰
۴-۵-۸-۱۷ بین مدت ارتباط و رضایت مشتری ………………………………………………………………………………..۹۰
۴-۵-۸-۱۸ بین مدت ارتباط و تصویر …………………………………………………………………………………………….۹۰
۴-۵-۸-۱۹ بین مدت ارتباط و اعتماد …………………………………………………………………………………………….۹۱
۴-۵-۸-۲۰ بین مدت ارتباط و وفاداری ………………………………………………………………………………………….۹۱
فصل پنجم :نتیجه ­گیری و پیشنهادات
۵-۱ مقدمه………………………………………………………………………………………………………………………………….۹۳
۵-۲ خلاصه یافته­های پژوهش……………………………………………………………………………………………………….۹۳
۵-۳ تحلیل فرضیات…………………………………………………………………………………………………………………….۹۴
۵-۴ بحث و تفسیر نتایج ………………………………………………………………………………………………………………۹۶
۵-۵ پیشنهاد برای تحقیقات آینده……………………………………………………………………………………………………۹۹

( اینجا فقط تکه ای از متن پایان نامه درج شده است. برای خرید متن کامل فایل پایان نامه با فرمت ورد می توانید به سایت feko.ir مراجعه نمایید و کلمه کلیدی مورد نظرتان را جستجو نمایید. )

منابع و ماخذ……………………………………………………………………………………………………………………………..۱۰۰
فهرست جداول
عنوان صفحه
جدول (۲-۱) افزودن ارزش با ارائه خدمات به مشتریان……………………………………………………………………..۴۳
جدول شماره (۳-۱) توزیع حجم نمونه مورد مطالعه ………………………………………………………………………..۵۹
جدول(۳-۲)مشخصات سوالات پرسش­نامه و شماره­های آن در پرسش­نامه…………………………………………..۶۲
جدول (۴-۱) توزیع فراوانی جنسیت در بین جامعه مورد پژوهش………………………………………………………..۶۷
جدول (۴-۲ ) توزیع فراوانی­ تاهل در بین جامعه مورد پژوهش…………………………………………………………..۶۸
جدول( ۴-۳) توزیع فراوانی سن در بین جامعه مورد پژوهش……………………………………………………………..۶۹
جدول(۴- ۴) توزیع فراوانی تحصیلات در بین جامعه مورد پژوهش…………………………………………………….۷۰
جدول(۴- ۵) توزیع فراوانی میزان ارتباط در بین جامعه مورد پژوهش………………………………………………….۷۱
جدول (۴- ۶) توزیع فراوانی مشاغل در بین جامعه مورد پژوهش……………………………………………………….۷۲
جدول(۴-۷) میزان تحقق متغیرهای مورد مطالعه……………………………………………………………………………….۷۳
جدول(۴-۸) بررسی رابطه رضایت مشتری و تصویر………………………………………………………………………….۷۷
جدول(۴-۹) بررسی رابطه رضایت مشتری و اعتماد………………………………………………………………………….۷۷
جدول(۴-۱۰) بررسی رابطه رضایت مشتری و وفادار………………………………………………………………………..۷۸

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...